Friday, December 14, 2012

Bila Nak Karokk??



Hagak-hagak korang percaya tak yang saya ni dulu ada satu masa dulu gila karok???? kakakaka......mesti tak caya ek....kikii.....[mesti korang rasa suara Ummi Adeeb ni hancusss ngeeee]

Tu zaman dedulu lahhh.....sekarang tidakk dahh.....malu makk....

Haaaa....datang hangin rini dengar lagu-lagu lama kat youtube ni ha....terus ingat zaman muda mudi dulu

Saya paling suka lagu Nike Ardilla....haa semua lagu lah.....

Dulu kawan karok saya dulu adalah Mummy Helena.....hahaha...mesti lah lagi jadi tak percaya kan....

Ingat dulu...masa tu saya, Aton, Aie, Aki, Amir.....pergi Red Box tuuuuu.....Amir la yang belanja...dia tengah kaya time tu haaa.....masing-masing jerit pekik la kat dalam bilik tu....maklumlah kalau depan-depan orang takde nya memesing nak berebut microphone tu hah......

Yang buat tak boleh lupa Aki la....dia berduet dengan saya time tu.....pilih lagu apa yek...lupa dah....kebetulan senikata untuk lelaki kurang....so perempuan la banyak nyanyi....dia kata saya mengelat....hahahahhaha....lawak-lawak....

Tu lah dulu gila-gila beno dapat kawan....semua nya dari kecik membesar sesama....start dari tadika sampai lah ke zaman kolej...bayangkan...lama tu...duduk sekampung lagik.....dah rasa macam adik beradik dah pun....

Kalau dengan Aki ni semua orang ingat dulu saya dok bercouple dengan dia....mana tak, pergi kolej dulu tumpang dia je....kemana-mana dia ada jek....padahal mak saya dah soh sesaing dia....jadi tak la mak risau anak dia ni duduk jauh....huuu Bukit Saujana je pun...

Aduh dah melalut dah...ni cerita bab kolej plak....tunggu la n3 baru cerita bab kolej yek....dah ada idea ni :)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...