Friday, December 7, 2012

Masa begitu PANTAS berlalu

Hah....rasanya dah lama jek terbiar blog saya ni kan.....

KENAPA?????

Hagaknya sekarang ni saya dah sebok sikit lah....sikit je pun....dengan business sampingan..

Nak tau apa tu???? 

Saya sedang gigih menjual Cloth Diapers....atau kata yang senang sebut dan senang orang faham iaitu lampin moden yang boleh dicuci....bukan apa nak jugak selamat kan bumi kita ni dari pencemaran yang sedia ada.....so dengan ada nya CD ni boleh juga kurangkan jumlah sampah sarap dalam sehari tu kan..... cehh ayat nak skema gegegegeee 

Meh saya tempelkan sikit sample-sample CD yang sedang saya jual ni.....


minky RM20/pcs


plain RM18/pcs


printed RM20/pcs

yang saya jual ni jenama QQ Baby...cutting agak besar, sesuai untuk bayi dari 3-15kg....

ok kepada sesiapa yang berminat boleh la cuci mata di Ummi Adeeb Cloth Diapers

sekarang ni saya tengah buat sale bagi pengenalan untuk kawan-kawan....jadi jangan lepaskan peluang ye

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...