Saturday, September 29, 2012

1 Hari 1 Resepi

Kisah di Hari Jummat yang mulia....

Rasa dah lama tak menjelajah ke JJ Bukit Indah bila waktu rehat....sekarang kita-kita orang dah rajin bawak bekal....hehehe...jimat....maklumlah hari tu raya gaji dah awal sangat kan...

Pada mulanya tu nak cari pengganti wallet saya yang dah terkopak tu....akan tetapi bila sampai depan JJ, sale mula esok dari 29 Sept hingga 30 October 2012...jadi setakat survey je lah dulu....kalau ada sale dapat 20% untuk wallet...dapat juga jimat RM20-RM30 kan...tapi macam nak ke Holiday Plaza lah....agak-agak En Hubby nak tak?? hihi....

Lepas tengok-tengok wallet, saya teringat nak cari buku ni.....1 Hari 1 Resepi....macam menarik gitu kan...nahh.....saya dah pun jumpa.....



cehhh siap berposing lagi tu...ini kerja si kuat posing.. jadi saya pun kene posing
tudung terkemek sikit :)

ambil 2 buah buku untuk Puan Hernee sekali....harga RM39.90 sahaja




buku ini keluaran khas dari POPULAR...ada 365 resepi istimewa dari Chef Hanieliza....

Belum sempat lagi belek buku ni....free nanti harus saya menjengahnya dan akan mencuba resepi ini....
cayok cayokkkk ;)






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...