Tuesday, October 9, 2012

1y6m ;)

kenangan manis kau dan aku....tak kan terluntur....
duri ranjau dalam bercinta....lumrah dunia.....
sayang menyayang....cinta dikenang....puncak kasih berpanjangan...oooooo.....



Adoiii terlebih sudahhhh ;)

Tanggal 9hb Oktober 2012, genap setahun enam bulan usia perkahwinan saya.....Alhamdulillah...semoga Allah memberkati hubungan rumahtangga kami hingga ke alam syurga...amin....

Sangat suke ini gambar ;) bak kata Kak Jue saya punya jbns ( jejai bukan nama sebenar ) macam muka Amir Ukay's.....atoiii....akan tetapi En Hubby saya dia rasa seperti Fahrin Ahmad.....adoiii lagi lah nak naik juling mak dengo nye ekekeke......apa-apa lah abang oi....asal kan kamu ada didalam hati saya je kan ;0 ;0 jangan muntah ijau pulak sesiapa yang baca :)

Agak-agak kalau nak buat shoot gambar gini ada lagi tak yang nak layan ek ekeke.....berangan nak amik gambar Adeeb yang kiutt miutt...banyak-banyak gambar Adeeb asik tak sempat je nak cuci...apatah lagi nak di framekan...



Kasi tepek dulu satu gambar Adeeb...buah hati Ummi & Ayah ni...

mamat ni memang suka senyum & posing :p


Ummi dia memang suka ambil gambar tapi tak de lah terror mana ;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...