Tuesday, October 23, 2012

Sup Gear Box

Ada sesiapa penggemar Sup Gear Box?????


Meh datang sini cuba mehhhh..... tolong promote jeww.....





nyummmm.......... nyummm.......

Sekiranya kalian penggemar sup ini terutama sekali yang tinggal di kawasan Gelang Patah lah....warung ni empunya Emak saya.....minta promote kan lah kat kawan-kawan....

Sabtu lepas saya dah test makan....tekak saya memang sedaplah...ehehe....kasi up sikit....

Telanjur promote sup ni....saya nak kasi tau juga lah....yang Gerai Tepian Sungai @ Tiram Duku dah pun berpindah di gerai yang baru....terletak di persimpangan 4 PTP....orang-orang Gelang Patah tau lah...kalau luar dari sini tu harap maklum lah search sendiri kt GPS kalian yek ;)

Menu-menunya ; 




Nasi Campur dari jam 11.00pg - 3.00 ptg

Menu Goreng-Goreng dari jam 3.00 ptg - 9.00mlm

Sup Gear Box dari jam 3.00 ptg - 9.00 mlm 
( Setiap SABTU & AHAD shj - setakat ni lah )

Lokasi : Warung di Simpang 4 PTP 
( Pelabuhan Tanjung Pelepas )

Waktu Perniagaan : 11.00pg - 9.00 mlm 


Kalau nak try boleh lah datang ke gerai mak saya ;)

# untuk Cik Mama....nt Ummi hallu2 sama Cik Mama ye....kan Ummi dah janji nk belanje sup ni ;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...