Thursday, October 25, 2012

Bowling Bowling

Ini kes Ummi & Adeeb dipaksa untuk ikut ke Leisure Mall,Jb

haa sebab Ayah nak Ummi dengan Adeeb support dari belakang....baru lah ada POWER ahahhaa....



Adeeb ok jekkkk ;)

Ummi asalnya macam malas....tapi ok lah Ummi ok juga ;)

malam tu gerak dari rumah, tup tup jumpa kereta Ummi Ilham kat depan....bedesup jugak dia...tapi Ummi Ilham pergi ke Larkin untuk berbadminton ( tak sempat nak snap gambo dari belakang ) ;)






Setibanya di sana.....

Peserta semua dah ramai....kami sampai dalam jam 9.15pm....



meh berposing dulu dengan Adeeb ;p 
Ummi Adeeb jadi camera women aje :(







Kisahnya gini.....

ini bukan sesuka Ayah Adeeb pergi main bowling, tetapi.....ini adalah untuk pemilihan bagi pasukan Ayah untuk Karnival Sukan PTP 2012....betulkan saya kalau salah 

Macam biasalah, saya dan si bujang kecik ni duduk je peratikan Ayah sedang beraksi 

Sebelum gerak dari rumah, saya memang sediakan selendang untuk standby kot-kot Adeeb nak menyusu....sebab saya takde Nursing Ponco @ Nursing Inner ;)

Adeeb macam tau je nak bejalan, petang dia dah charge mata dulu....bila sampai sana dia sengih je la...dia memang suka orang ramai keliling.....sampaikan ada sorang ni ambil dia dengan berbadan besar, dia rilex je...kalau tak mau jerit dah...Adeeb dah mula kenal orang....

Ummi yang duduk dengan tak de keje, apa lagi...meh ambil gambar Adeeb ;)





di gigitnya selendang tu....abis basah 

kiranya semalam saya ada geng ibu-ibu yang menyusukan ;) jadi suka pulak.....baby diaorang umur dalam 1tahun lebih kot..baru nak pandai memapah....

doakan saya juga untuk menyusukan sehingga 2tahun.....amin.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...