Tuesday, October 30, 2012

Menu Hari Raya Aidiladha 2012

Salam Hari Raya Aidiladha untuk semua

Masih tak terlambat lagi kan untuk saya share menu raya kali ni MEE REBUS SPECIAL :)

haaa....takde la special mana...tapi sebabkan mak yang masak mesti la special....untuk rencah saya request mak buat dua jenis...daging dengan udang...maklumlah saya masih cuba untuk berpantang dari makanan seafood....kes bersalin czer memang kene banyak bekorban.....yang penting sihat :)

Raya kali ni saja nak masak simple jek.....takde nasi empit, rendang, kari, lodeh bagai.....

Ok meh tengok menu raya saya mehh.....






mee rebus


karipap keledek & sardin

Rasanya sampai 3mangkuk saya bedal....ketat, senak perot...ehhee.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...