Wednesday, October 24, 2012

Stok EBM Sept & Oct 2012


stok EBM Muhammad Adeeb Irfan


Alhamdulillah....Alhamdulillah....Alhamdulillah.....hari ni saya nak update pasal stok EBM untuk Adeeb....bukan nak menunjuk atau apa yek....ini untuk saya kongsi dengan rakan-rakan breastfeeding jek....kot yang sudi baca lah...

Lepas raya tu hari, stok saya dah mula susut...sebabnya masa puasa saya menggunakan stok ini sebagai back-up....dapat pam 2kali je di office...kalau biasa saya pam 3kali setiap 3jam.....stok ni saya guna ketika emergency jek...ikutkan saya akan gunakan yang fresh untuk bekalan Adeeb....pam hari ini untuk esok....

Stok ini mula terkumpul bila lepas je mula naik kerja selepas Hari Raya....bukan apa, cuak juga bila tengok stok luak je tanpa tambahan....pulak masa tu saya dah datang period, lagi lah saya risau....sekarang tengah gigih untuk tambah lagi stok....

Ini antara stok saya bulan Sept & Oct....berapa oz yang terkumpul tu saya tak kira...yang penting saya akan rolling guna stok ni supaya tak ada yang expired nanti...

Harap saya gigihlah untuk kumpul lagi stok ni....susu saya tak semeriah mana, tapi saya bersyukur sebab masih diberikan rezeki untuk menyusukan si comel dengan susu badan saya sendiri....amin.... ;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...